當你遇到小強,但又無殺蟲水

唔理你屋企幾乾淨,小強總會遇到一兩隻,只不過,唔係個個都可隨手拎起個拖鞋,然後將果隻乞人憎物體除之而後快。有啲情況,你遇到小強係好尷尬,但小弟絕對可以講,方法奏效。

1. 如果你喺客廳:除咗殺蟲水,無嘢好得過碧麗珠,見到小強噴碧麗珠,碧麗珠果層蠟、矽油同表面活性劑足以令小強窒息致死,好快見效。

2. 最尷尬嘅情況,係廁所沖緊涼,但偏偏遇上小強,你屋企嘅洗頭水、沐浴露,見到就隨手倒喺小強身上,少少都得,沐浴露或洗頭水含嘅表面活性劑足以毒死小強。就算小強匿入陰暗角落,好快會毒發身亡,郁都唔郁喺地下。

點解洗頭水、沐浴露全部可以對付小強,因為一般都含有Sodium Lauryl Sulfate,

Top Ten Reasons to Avoid SLS

而Sodium Lauryl Sulfate一直係可以當殺蟲水咁用,所以廁所遇上小強唔駛驚,因為你你沖緊涼果樽嘢,就可以係殺蟲水。

至於有啲網頁話,因為泡泡令到小強呼吸唔到,所以殺到蟲,唔駛咁麻煩,啲蟲遇上SLS即死,件事就係咁簡單。

7 則迴響

Filed under 科學

7 responses to “當你遇到小強,但又無殺蟲水

  1. 記號士

    我有次用霸王,小強走都走唔切

  2. 對這些問題,我寧願看維基百科也不理那些所謂「有機」產品網頁,那些網頁有意散佈對化學品的恐慌。

    至少維基百科沒說過會用來做殺蟲劑,維基百科引用的政府網頁亦無此記載。

    不過這不代表用洗頭水不能殺蟲,我想主要原因是因為界面活性劑會令本來有疏水構造的昆蟲呼吸道浸水,於是窒息而死。

  3. martinoei 黃世澤

    中文版維基百科係廢,唔好同我提中文版維基百科,我都未同有幾位中國管理人員算賬。

    SLS 可以殺蟲係有官方文件根據,有人攞專利添

    http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?WO=2009147648

    對小強咁嘅重量,人類用嘅洗頭水夠毒死佢有突。

  4. 死士復活

    洗頭水溝水之後,先拎嚟淋小強得唔得呢?因為剩係洗頭水樽擠出嚟,好難射中……

  5. martinoei 黃世澤

    洗頭水溝水先淋小強當然係得

    當然唔好太稀

  6. 我當然不會跟世澤你說中文維基,我查的是英文。

發表迴響

