大韓民國隨時統一朝鮮半島

New York Times: South Korea: Looking to Germany for Lessons on Reunification

德國佬唔係無厘頭插入朝鮮半島一把,喺以前,東德曾經派出大量專家前往北韓,加上東德亦曾經向北韓提供大量經濟援助(包括被人走數),德國人有渠道知道北韓實況,而他們亦有理由關心,北韓嘅前途會係點。

依家情勢係,似乎北韓隨時可能突然瓦解,否則德國唔會作出咁嘅舉動。硬膠政權突然瓦解或者崩潰呢家嘢,德國人經驗老到,真係搞得唔好,隨時下一個要搵德國指點迷津果個叫中華民國。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2Gf

4 則迴響

Filed under 英國與歐洲, 東北亞政治

4 responses to “大韓民國隨時統一朝鮮半島

  1. c

    德國民主統一,幾貴都值得

  2. Ryan Mud

    東西德統一帶O黎O既後果就係德國之後果幾年俾東德搞到五癆七傷

  3. Patrick Lanson

    支持德國向南韓提供寶貴經驗
    支持南北韓統一
    好似北韓呢D硬膠政權, 一個都係太多!!

    我都覺得…北韓獨裁政權倒台有可見既一日…
    但係既大陸既中共政權就…….唉
    希望將來德國同南北韓既成功例子可以俾倒中華民國一個啟發

  4. nightingalelin

    有個笑話係咁︰

    公安問台灣代表,我地對付你咁點。代表話我地買武器。公安答外國來的嗎?代表答我地有錢。

    現在真係感到傍偟,我地得硬件,無軟件。

發表迴響

