劉皇發真係改得名做「毛皇發」

林忌叫劉皇發唔好姓劉,改姓毛算喇,我查番有關YOHO MIDTOWN果啲報導,真係開心大發現,我諗咁樣擺明車馬蓄意漏報都諗住甩身,佢都應該仆得街。

財經日報:YOHO銷售火爆 劉皇發家族掃24伙

該兩間掃貨公司,分別為泰極資產管理有限公司及嘉忠投資有限公司,後者早前購入多個元朗加州花園單位,董事成員包括劉皇發、劉吳妹珠及劉業光、劉業強等等。市場消息透露,劉皇發等購入YOHO MIDTOWN單位後不久,便成功以摸貨(確認人身份)形式沽出兩個單位,帳面獲利逾10%。

本報記者昨日聯絡到行政會議成員及立法會議員劉皇發,他回應時說:「是我阿仔搞的,不是我經手,佢超過21歲,我就無權管他,我甚麼都不知。」

對於政府強調要抑制樓市炒風,身為行會成員怕不怕被人說成「調轉槍頭」?劉皇發表示:「香港是商業社會呀,我買入我會公布,你可以查下他(指劉的兒子)買了幾多,我就不知,你不要對我窮追猛打,你有新聞自由,可以自己查資料,我不會阻你。」

大佬,《經濟日報》記者早喺今年3月,憑database己經查到劉皇發家族買咗廿四個單位,仲要膠到記者己經warn咗佢,佢係行政會議成員,要申報喎。而且佢答我買入我會公報,即係佢知道呢啲嘢本來應該報,到九月底佢都未報,佢條友唔係蓄意暪報咁係乜嘢?

而且根據《經濟日報》記錄

香港經濟日報:劉皇發1560萬 沽加州花園

如果劉皇發喺YOHO MIDTOWN兩個單位,帳面獲利10%計,佢用八千幾萬掃廿四個單位,另外佢條友喺加州花園獲利一百四十萬,大佬,呢度涉及成千萬嘅利益咁滯,廉署係應該開file查劉皇發,你依家特首仲要專登為劉皇發修改申報規則,佢地真係當皇法係流架?

如果廉署唔開file,香港係廉潔,傻仔至信。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2Go

發表留言

Filed under 香港政治

發表迴響

