當出現「天誅」就係時候走佬

我依家將十月一日當鬼節咁過,既屬鬼節,宜當講啲膠嘢,就講日本幕末嘅天誅。

喺日本幕府末期,膠事層出不窮,唔理江湖規矩果啲仇殺暗殺事件成街都係,其中有一樣嘢叫「天誅」,幾個武藝高強嘅劍客,自以為自己替天行道,四處搞暗殺,中招嘅人,既有主張開國嘅尊王攘夷派,亦都有一啲佐幕派,總之人頭滾滾,真係無啦啦死咗都唔知乜事。最出名就係所謂嘅幕末三人斬,浪客劍心嘅情節就係參考幕末三人斬。

天誅係一個典型政治秩序崩潰之後至出現嘅膠嘢,當天誅出現之後,代表人人都唔理乜嘢規則,以為自己拎住把劍就可以亂咁舞,果陣亦代表你可以走佬。喺天誅出現後,由於佐幕派死得人多,結果間接促使新選組嘅出現。你膠我更膠,人人鬥硬膠,呢啲形勢己經超出一般凡夫俗子應付範圍內。

至於「天誅」呢類膠嘢出現咗未?查實出現咗,香港政壇己經去到一個要改用小太刀至可以應付嘅年代。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2G7

1 則迴響

Filed under 中國政治

One response to “當出現「天誅」就係時候走佬

  1. Gutscharm

    實在我覺得我賣左間屋去套現去「人誅」其實都唔錯。但我太多包袱,唔可以實行心目中的人誅!

發表迴響

