廣管局公聽會

上周五,小弟出席咗廣管局就商台同新城續牌嘅公聽會。當然小弟唔係好似任亮憲咁,諗住搏上位,用晒極度煽情嘅演出。小弟呢次出席目的係:立此存照。

相信小弟係唯一一位公聽會涉及機構前員工,仲要係負責編輯尺度監管工作嘅喺度發言,所以小弟有兩條係質問商台,一件係封咪事件,一件係十八仝人愛落區事件,點解明知過唔到關都要做?當然,我亦唔期望陳靜嫻會答,在場前商台管理層,或現任管理層,都知道大家都係用嚟立此存照。所以,我都估到黃永唔會出席,黃永同我死撐,我諗佢死硬,有人幾想黃永嚟都好,黃永都應該唔會嚟。而我無時間去質問,商台內部嘅internal auditing去咗邊,己經走運,我比其他人都有資格質問呢個問題。

商台有引述有市民質疑新城電台財經節目主持資格,果個係我嚟,因為呢次係陳淑薇在場督師,所以她好清楚我問呢條嘅出處。我喺商台做果陣,一直對財經演員亂嚟好有質疑,我一直都想學台灣咁,規定必須至少有CFA資格,至可以喺電台上分析財經,因為太多人唔顧規矩咁亂咁嗡。大家都知唔只新城有問題,商台都好有問題。喺蔡東豪主政果陣,大家未有機會鏟除呢個亂局,睇日後有無機會。

發表留言

Filed under 香港政治

發表迴響

