在Facebook上,請like我的page

小弟嘅official facebook page

小弟一向好怕喺Facebook度accept friend request,因為我自己嘅資料外流事小,最怕係小弟其他朋友,係公眾人物又好,唔係公眾人物都好,資料外流,或者俾Brian Indiana Chung、Michael Ng呢啲hihi騷擾,咁就唔多好。但我又懶得整個page,因為講真,我一向唔認為自己係乜嘢公眾人物,知名人士。寫嘢嘅人一個,連我自己嘅結集都怕出,更加唔好講認為有整page嘅必要,你話好似一啲政界人物,或者黃婉曼咁紅就話啫。

但近日因為一啲事後,小弟決定認真整個facebook page,俾一啲現實中唔識嘅朋友,喺facebook同我交流,一方面,依家睇落我唔整都唔得。另一方面,我又可以繼續保護其他朋友嘅facebook資料唔會外洩,特別香港都有唔少網上纏擾事件,有人惹上都唔多好。

所以由今日開始,除非講明喺現實中,你喺邊度識我,或我會識你,否則請一律去fan page,多謝在先。而Facebook上,針對五毛政策係一樣,五毛黨喺上面玩嘢只會死得仲慘,請果啲五毛黨諗清楚。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2Fk

1 則迴響

Filed under 博客管理

One response to “在Facebook上,請like我的page

  1. 以前加过你facebook,一直都是waiting for conformation.

發表迴響

