iPhone 4與工作

小弟由第一代美版iPhone用到依家,對我嚟講,iPhone唔係新嘢,只不過如果講進一步提升拜產力,我諗係iPhone 4至真係帶嚟喺工作模型上嘅大改進。

iOS本身係好強,但以往嘅iPhone,一嚟RAM太少,仲有CPU速度亦太慢,令成個用戶體驗唔多順暢。特別係iOS 4夾粗裝喺iPhone 3G,成日要行Free Memory 2.0都唔係咁盞。

但依家用1 GHz為iOS最優化嘅CPU同埋512MB RAM後,你可以好順咁做好多嘢,例如喺地鐵用Wordpress呢個App寫晒成篇blog,用Filemaker Go搜集數據,或者用Quickoffice寫稿兼交稿。

所以唔一定要有iPad至做到隨時隨地工作,用iPhone都得,甚或可能iPhone 4更符合香港嘅環境,因為喺迫人無位坐嘅港鐵車廂,iPad略嫌大咗啲。

我諗小弟好少遇上好似iPhone 4咁,咁有效率嘅工具,雖然成架地鐵好予人都揸住iPhone 4,依然一機難求。

後話︰我都有用Android,但Android喺Apps開發上仍然有待努力,同埋iPhone 4嘅Retina display對成個用戶體驗提升具關鍵作用。

我都會買iPad,但iPad更大作用喺商務用家同學生,例如減輕去做present果陣嘅負荷,或大減要㩗帶紙張文件。

6 則迴響

Filed under iPhone, Mac

6 responses to “iPhone 4與工作

  1. 用iPhone寫Blog,手指唔會攰嗎?
    我覺得send SMS或留言還可以,寫多D字就……定係仲有咩APP配套?

  2. Nathe

    Typing Chinese on Iphone is a pain actually -.- but i guess better than other phones on the market

  3. gaubinfor

    請問你們用甚麼 app 入正體中文 ?

  4. nightingalelin

    雖然我唔係IT人來,但我想發問。

    IT產品過左十年後,有無generic的。

  5. martinoei 黃世澤

    我係用倉頡嘅,當然iPhone一定無iPad好打,但都okay喎。

發表迴響

