搞清個敵人係邊個先喇

喺評論「選民力量」事件前,我想講日本幕末嘅古仔。

由黑船事件到西南戰爭結束呢段時間,日本係一個乜膠都有嘅年代,一個藩裡面互劈有之,藩與藩之間可以無厘頭打一餐,而激進派搞出嚟各類暗殺同陰謀無日無之,當然有啲係殺錯良民。

明治維新係薩摩藩同長州藩聯手倒幕,但喺薩摩藩同長州藩締結聯盟之前,有時薩摩藩會幫幕府打長州藩,長州藩裡面唔少人,都對薩摩藩嘅舉動心存怨恨。

但後嚟,海援隊嘅老闆坂本龍馬,喺兩者之間調停,當時幕府唔俾長州藩買軍火,坂本龍馬就借薩摩藩個朵買軍火(海援隊係一個好過癮嘅商業機構嚟,同時兼具軍事、政治、商業同教育多種功能,喺一個變動嘅大時代,係要呢類「奇公司」),然後轉賣「二手」軍火俾長州藩,但更重要,坂本龍馬問咗西鄉隆盛同桂小五郎,究竟係佢地兩個面子重要,定係日本前途重要?有幾多為咗尊王攘夷犧牲咗。呢個問題,令兩大藩決定要撇棄過往恩怨,攜手倒幕。

最後,薩摩藩同長州藩破天荒締結聯盟,清理你打我,我打你都唔知為乜嘅局面,不久,德川幕府亦主動交還政權,江戶(今東京)無血開城。

我諗泛民各方,都應該要有當年薩摩藩同長州藩嘅視野,依家嘅共同敵人係邊個,搞清楚先喇。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2ED

33 則迴響

Filed under 香港政治

33 responses to “搞清個敵人係邊個先喇

  1. c

    “究竟係佢地兩個面子重要,定係日本前途重要?有幾多為咗尊王攘夷犧牲咗。呢個問題,令兩大藩決定要撇棄過往恩怨,攜手倒幕。"

    你想用邊股勢力來比喻PV先?
    佢地而家啱啱出世, 氣候未成,講咩"攜手倒幕"?

    just let the events run their natural course, 拜託

  2. gutscharm

    即係咁講.
    係公投之後都仲未可以話民主黨係敵人.
    但623政改投票之後.仲可以當民主黨係朋友咩?
    你明明承諾清拆僭建物,你而家走去爭取僭建合法化.
    咁仲點信你唔係敵人?
    下次到廿三條立法.仲可以信民主黨嗎?
    一個連政綱都可以放棄的政黨.點都要俾D實際懲罰佢囉.

  3. martinoei 黃世澤

    To gutscharm:

    你話民主黨支持623投票大鑊,定當年薩摩藩曾經同德川幕府同一陣線,打長州藩大鑊啲?

  4. 高級嘍囉

    我嘅諗法好簡單,我張選票整唔死保皇黨,但係足夠整死民主黨。

  5. 持書者

    都係果句啦. 唔可靠. 除時stab你back既盟友有時比敵人更危險. 而家民主黨做既其實就好似美國係d-day前用核彈炸蘇聯一樣. 你話呢d盟友做唔做得過?朵係民主黨唔代表佢係民主派既..

  6. Edgar

    如果你守住一個險要嘅堡壘,而你枝槍只有一粒子彈,外面有不計其數嘅敵人,而你身邊有一個所謂盟友要開門,請問你會將粒子彈點用呢?

    而至於我自己呢,我情願第一次投民建聯都唔會再投民主黨及民協,可能我嗰一票唔能夠致佢命,但我都唔會委屈自己,去畀任何機會出賣過自己嘅人!(出賣你一次係佢卑鄙,畀機會佢出賣你另一次就係你白痴啦!)

  7. c

    martin, 又或者咁講,
    學生做錯嘢,畀先生罰畀先生打,
    或者打工仔做錯嘢罰老細罰,
    會唔會話"你搞清敵人係邊個先喇"?

    你講0既, ASSUME GOOD FAITH ON 民主黨,
    但係民主經驗咪就係教人, 盲信者仆街, 制衡至係出路?

  8. c

    P.S. 二戰中強大兼唔怕世得人多0既蘇俄紅軍,咪又係有班無人性0既軍喺後便督實?

  9. 鐵甲人

    可以揾十個理由唔做低民主黨,同樣亦可以揾十個理由去做低民主黨,各人率性而為就夠了,反正生命冇take two,各人對自己的選擇負責,just let history unfold in its natural course.

  10. 凌天羽

    “選民力量" 呢一D 橋根本同我響高登上個月提及既差唔多…
    http://m.hkgolden.com/view.aspx?message=2565372

    但執行者既理念好唔同….. 只怕家陣組成既選民力量, 亦係掛羊頭賣狗肉既策略而己…..

    就以袁彌明為例, 佢不嬲都係企係獅子山學會果邊一向主張芝加哥學派嘅自由經濟主義….(其實佢去自由黨比較實際) , 佢反對立公平競爭法,反對最低工資立法,反對復建居屋……呢d立場係咪好孰呢!?

    若果佢地唔用清理門戶黎做旗號仲會有乜野人投票比一個冇地區經驗又唔支持民生政策嘅政治新人呀??

    另外, 去年當得悉南區有人辭職時, 我就試過響FB 建議醫生佢出任南區補選, 當時我提出理由係醫生佢好適合佢既形像. 結果佢用 AJ.hk 台長A/C 來回應, 而唔係用ADD 開佢果個, 佢唔意願放棄佢果d 客仔所以唔選… 我好質疑點解而家佢又唔通要放棄佢果d 客仔嗎?

    當時我即時係唔知AJ.hk 原來係醫生, 係隔幾日至知…… 但好明顯, 佢地有佢地既目標, 佢地未必為左要
    服務社區而選區議員的.

    2011 年, 建制派就肯定會出晒人, 追撃泛民只會分散票源,若果係追撃泛民既話, 只會比追擊上一屆自動當選既成功率低.

    我好質疑選民力量係想追撃泛民定係到時轉軚去追擊果d 一直係無人爭既位?

  11. 麥當勞

    我地太過習慣毫無目的地把政團分成民主派與建制派。分類是方便理解事態,但是終極的敵人不是建制,而是犬儒與虛無主義。

    中國建制固然犬儒,但若有非建制政團加入犬儒與虛無主義結盟,即使他們仍未算是建制派,他仍然是自由選民的敵人。

  12. 麥當勞

    如果用日本史來講,其實唔同時間,日本有唔同嘅敵人,一味將「倒幕」講成為敵人,係唔妥當嘅。

    站長犯了佢故仔中嘅錯誤,一味將「倒幕」講成為敵人。

  13. Gutscharm

    佢地講到明當選唔係主要目的。懲罰民主黨先係真正目的。但佢地強調會認真參選。選到會做足任期。星期二晚菁苔林子健係佢自己個節目訪問過林雨陽。

  14. Galileo

    凌天羽:現階段睇過醫生及Erica留言,感覺係佢地自己都未夾好到底想點,之前一直有團體傾緊去入可能自動當選的地方,但唔係選民力量班人;社記亦有人研究玩狙擊但過唔到會員大會。

    呢刻有個姓任同姓黃走上檯面借刀,至少呢兩位都係耍賴貓規避會員大會決定,亦即係,佢地口中無授權票,比民主黨民主的民主決策過程。

  15. 凌天羽

    因為區議會表決係好似美國選舉人票咁玩, 有過半數議員響果個 “區議會" 就基本上可以控制到果個區.
    咁到頭來每次決議案都可以夾定晒而食Q 晒….

    尤其係講緊一D 誇"選區"既決議, 甚至係發展資源調配上面, 基本上係過半數就屈晒機, 民協佢響深水埗咁多年都可以座得咁硬, 都係因為咁既原因

    如果追擊DP, 搞到泛民計埋 DP同民協+獨立泛民, 都唔夠DAB + 隱形獨立左派議員多既話, 咁果區己經可以好肯定咁講泛民響果度己經無左話事權架啦…..
    之後亦只會一路一路咁弱下去…..

    你可以查一查而家邊D 區係DP , 邊D 區係DAB, 如果全部十八區都係DAB 玩晒, 咁之後真係三長兩短.

    再說一個案例, 沙中線點解唔響馬仔坑起站之餘, 又要永久佔用馬仔坑公園內兒童遊樂場用作興建通風樓及逃生出口……LSD 現任邦主基本上都係響果區, 你估佢唔想爭咩?

    當時呢單野響FACEBOOK 嘈得好勁, 係有留意沙中線既人叫我地聽番區議會錄音mp3 , 至知道原來有姓"陳" DAB區議員玩野, 將馬仔坑站同慈雲山站捆縛投票, 但慈雲山站MTR 老早都講左必定唔會起, 所以相應連馬仔坑站都不會被考慮.

    又因為黃大仙區又因為建制比泛民多(未計直選+隱形左仔己經過半數) 結果大家都知.

    當大家明白呢D 計算同以上案例後, 希望你地明白區議會其實都有計票架, 如果泛民加埋DP 都唔可以制住建制, 其實果區會無左發言權…..

  16. 凌天羽

    始終區議會選區太細幾百甚至幾十票都可以影響倒個結果你如果區議會的話淨係打大佬我覺得可以諗下

    d細既真係咪搞佢啦,最怕係對住d細既黎打,立會如果唔妥白鴿既可以過票俾公民黨同社民連,加埋佢地本身有既基本盤個位有機會推多個人上黎

    但係而家呢一班人既基本盤係0,自己上唔倒位之餘而如果係對住d 細既黎郁,好大機會只會益左民建聯.

  17. Edgar

    講嚟講去唔係唔好益民建聯,就係搞清邊個係敵人呢啲咁嘅思維,請問有無人答到我個故仔嘅問題呢?

    就算係明益民建聯,我都唔會再畀機會嗰啲毫無政治道德嘅人有機會再呃我另一次!(出賣你一次係佢卑鄙,畀機會佢出賣你另一次就係你白痴啦!)

    點解呢個世界上有咁多甘心畀人呃完一次又一次嘅人嘅?重要用埋晒啲貌似大義凜然嘅理由叫人畀人再呃多一次嘅呢?

  18. 麥當勞

    其實益民建聯根本唔係有害,民主黨機關算盡,就係要拎多幾個位,自然對策就應該係打爛民主黨個算盤,唔好再被「泛民」一詞綁架。

  19. c

    捉棋0既人都知, 既然欠對手多車馬炮,
    要反檯求勝, 就要搞亂個局.

  20. 凌天羽

    但家陣擺明lsd 根本就接唔到, 你問一班後生佢地有多會搞地區事務????

    我為所謂懲罰只係藉口, 想建立自己既議會勢力至係真正做緊既事, 選一次可以話係懲罰, 選一次, 都可以話係懲罰….

    如果係咁, 點解唔打劉江華???? 明明劉江華出賣得更緊要!

    其實我開始唸緊連袁小姐都可以入去, 會唔會馬草泥係無間道????? 半年內可以上位去到咁既層次, 而佢出現後, LSD 己經明顯分裂, 而家似乎係想連民主派票源都分裂埋咯!!!!!

  21. c

    “一班後生佢地有多會搞地區事務"
    咁你認為呢? 同震大少比呢?同民建聯比呢?
    你估廿幾卅碌仲細呀?英國最後生0既首相係廿四歳
    地區事務本身就係實事求事, 幫居民解決問題.

  22. c

    至於馬草泥…大佬你唔畀時勢造英雄乎?
    無根無據咪諗太多無間道, 棧鑽牛角尖.
    仗唔係咁打0既. 情報係要做, 如果當年D人怕東怕西, 而家成個歐洲都講緊德文.

  23. c

    BTW你覺得馬草泥上位快定周秀娜上位快?

  24. Edgar

    凌生你喺呢篇文章都發表咗唔少文字,唔係講唔好益民建聯,就講邊個係主要敵人,依家又去咗講陰謀論啦!點解唔講吓政治誠信政治道德呀?

    請問你枝槍只有一粒子彈,外面有不計其數嘅敵人,而你身邊有一個所謂盟友要開門,請問你會將粒子彈點用呢?可唔可以答吓我呀?

    (出賣你一次係佢卑鄙,畀機會佢出賣你另一次就係你白痴啦!) 乜你好有興趣畀人呃多一次,證明自己係XX咩?

  25. 凌天羽

    出面

    若果射自己人, 以後都唔駛旨意可以對付到出面既人.

    家陣搞小動作分裂一件, 分裂一件

    阿爺己經多謝晒你地啦!

    選民力量. 真係對自己有信心就唔會專挑險勝既區做啦, 係呀,我對中共好不滿呀,所以我強姦一位16歲的小小女黨員以警效尤

    區會係講服務社區,一係就好有知名度令人信服,一係長期工作,你得返1年時間唔夠想空降插水?

    要用議題取勝既麻煩你去立會,雖然睇死你地唔敢去

  26. 凌天羽

    出賣你一次係佢卑鄙,畀機會佢出賣你另一次就係你白痴啦!

    但家陣你地係咪假定左佢地個盤算係一定會永遠出賣你地?

    更何況政改條數我老早計過…….

  27. Edgar

    發爛渣呀?唔講陰謀論啦?點解會變咗強姦呀?重要係唔關事嘅人,乜拉到去咁遠呀?而家就嚟講要做嘢先可以做區議員啦!我以為你今段會話香港陸沉世界末日添呀?

    我針對嘅係民主黨,佢出賣咗我,我就要針對返佢,你要再畀人呃,你要證明自係XX係你嘅自由,唔好貌似大義凜然咁講埋晒啲不知所謂嘅理由啦!

    ”出面”,證明你真係XX,咁射完最後一粒子彈之後呢?點呀?你嗰個所謂盟友重有乜嘢用呀

  28. c

    before the 20th century, deserters were court martialed and shot

  29. c

    @"凌天羽
    但家陣你地係咪假定左佢地個盤算係一定會永遠出賣你地?"

    “一定"? you are joking. but the truth is that since they have done it, it costs less for them (in terms of political capital, for example) to do it again.

    而家重點係,上筆數都仲未清, 下次點買得落手?以前就話無得揀…

  30. 麥當勞

    再投票畀民主黨嘅人,等於已經原綡佢嘅行為,呢個都係重大嘅事實,唔可以下下用「泛民/建制」嘅偽議題為對立基礎。

  31. 凌天羽

    有人話毓民同馬草泥只係普通會員, 但咁回既人唔該下佢地兩位乜身份….. 佢地既一舉一動同LSD 立場係有關係, 點會無.

    咁不如叫佢地由LSD 開大會, 去投票決定是否日後以民主黨為敵! 光明正大開片咯. 甚至去到立法會都係咁做就最好. 到時一清二楚賬目條理分明.

    但家陣唔係咁, 而家係呢頭話協調, 果頭原來黃毓民同任亮憲係響度支持另一班人去狙擊. 而狙擊果一班有幾個係跟任亮憲未從政前己經相識…. 即係話根本LSD 有你講無人講, 係中意就玩彈弓手出一班人玩狙撃…. 咁叫做有智商? 定係無信?

    今次目的擺明係要拆民主黨地區樁腳架啦, 咁我想問一問下屆立會社民連好唔好意思問地區拎resources , DP 多地區位, 所以就算上屆DP 都放出好多banner 位同街站資源比其它票單, 無助選過既人又會知呢D 咩?

    假若今次LSD & 選民力量會因為政改而用D 陰濕手段對付DP 既話, 我一樣係唔見得佢地咁做日後都會令其它政黨/地區人士會相信佢地. 要清菸血咁易既, 話清就清, 以前就算係皇帝對付有權力既 D 奸臣都唔係話殺就殺, 每做一個動作都有佢後果架!

    如果你唔係話乜野發爛渣既話, 我係唔想回, 因為響其它地方都討論左兩日.. 亦無謂為難版主. 響文放個BLOG 上面做成罵戰, 唔係我想見到既事.

  32. c

    @凌天羽
    i can see you criticise grassmud ma and wong yuk man for whatever political stupidity/cunning they did. however i don’t see how your reasoning would apply to voters power. it sounds more like “連坐法".

  33. Edgar

    學阿C講嘅”連坐法”,你呢種講法同何俊仁攞人個仔嚟講都係咁賤!依家我討論嘅係政治誠信,政治道德,請問佢哋有咩?

    至於話無謂為難版主,算吧啦!版主516前也在吹噓,但自己卻在該日遠遊在外,這算是甚麽?在623前口口聲聲相信何俊仁嘅誠信,到整個民主黨投共後,可有片言隻語談到此事(不論是否指責該等所為),如此作為算是一個持平評論者乎?

發表迴響

