對網絡流氓唔駛太客氣

小弟呢度一向對網絡流氓實施極其強硬政策,想喺度留言係連門都無,點解會咁樣,大家了解一條叫DAI ADORU嘅流氓就知。如果我認真真係同啲膠人逐條數計,我諗係幾浪費地球資源嘅一回事。

DAI ADORU嘅真實資料,我諗唔少人用Google搵到公開資料,仲要係佢自己嘅廣告嚟,大家知佢乜水。DAI ADORU睇中獨媒對一啲五毛嘅軟皮蛇政策,既然容忍得翁文鏗呢類人,佢就更加得,經常喺獨立媒體作出五毛黨式嘅言論,只不過甚少燒到我頭上,所以我無點打佢。

但喺Paypal戶口被封事件裡面,DAI ADORU無喇喇發言打我,我覺得真係唔駛同佢客氣。對呢條友好簡單,佢個facebook、雅虎blog,通通拎晒去舉報,同佢辯論都費時,如果佢有乜違法言論,直頭報警得喇,當正佢係「實名五毛黨」處理,我睇佢以後點樣出嚟網界行。連網典都永久封禁佢,呢條友都應該係一等一嘅煩膠。

呢排現實世界到虛擬世界好多呢類煩膠,等陣再寫一件,喺港灣豪庭呢類樓盤嘅極級煩膠。DAI ADORU同果條友比有一段距離,但作為打呢類硬膠前嘅熱身都應該okay。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2Ej

2 則迴響

Filed under 香港政治

2 responses to “對網絡流氓唔駛太客氣

  1. Bankers' Arms

    算la, 一人少句!

  2. 麥當勞

    @Banker’s Arms
    如果只是幾個人之間嘅問題,一人少句故然是好。獨媒有網友教咗我一句:Do not feed the trolls。

    然而,基於別人的政治行為或言論而批評他是五毛(實質用法就是 Internet Troll,香港並不用「白目」這個台式詞語),也是言論自由的範圍,不應上綱上線地聲稱為「威嚇」,「箝制他人言論」,甚至「誹謗」,這類反駁都是傷害及扭曲言論自由的精神。在這個根本公義的切入點下,就好唔同。

發表迴響

