依家只係小菜一碟

商台:男子中區禮賓府外持天拿水企圖自焚遭制止

如果我係特首,一定嚇到腳軟。

我好早講過,香港咁玩落法遲早玩到法國大革命重演,到時就人人聽膠永不落空,上面班友當然當我發嗡風。依家真係有人玩到自焚,依家日日有成打雷曼苦主喺啲銀行門口大嗌大叫,甚至搞到各大銀行保安都怕咗佢地。如果呢班友玩啲勁嘢嚟,或者紫田村、菜園村玩出膠嚟,又或者出咗件類似徐步高嘅物體,甚至有啲年青人覺得太絕望,真係玩鋪勁,你估會點?

依家只係小菜一碟,有啲更勁嘅嘢,我都唔知幾時出現。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2Dc

3 則迴響

Filed under 香港政治

3 responses to “依家只係小菜一碟

  1. shell

    佢地會話只係個別事件~

  2. 我地會見證新時代的來臨,或者會比較嘈吵,不過我覺得好有活力。

  3. Oliver

    我寧願離開香港好過!!!

發表迴響

