喺豐澤買iPad?你買埋我果份

由於小弟實在頂唔順拎住部Macbook Pro周街走嘅局面,練力唔錯,就體能消耗比較大,所以小弟最終都係物色一部iPad,唔等十一月出iOS 4.2。

四圍無貨係預咗,但銅鑼灣皇室堡同太古城豐澤竟然有貨,既然係咁,就走去皇室堡問。

點知就係一肚氣,豐澤班硬膠話要我買兩件總值五百蚊嘅配件,呢啲綑綁式銷售係乜道理嚟?呢啲做生意手法,同先達果班膠人有乜分別?仲要衰到iPad駁數碼相機同SD Card配件無晒,仲要皇室堡豐澤班友寸到無倫,完全唔認為我投訴會有效。

好,我就唔俾生意你地班hihi做,我之後自己喺Apple Store落order算。呢個己經唔係錢銀問題,係唔好縱容奸商嘅問題。

喺豐澤買iPad?你買埋我果份喇,呢啲公司,一蚊都唔益佢。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2CU

8 則迴響

Filed under 香港政治

8 responses to “喺豐澤買iPad?你買埋我果份

  1. echykr

    I noticed the basement of the renovated Windsor House is pretty much completely owned by Li Ka-shing: Fortress, Watson’s and Park’N’Shop (via their “International" brand).

    I didn’t bother buying from either of them. Except for the electric bill (since I live in HK Island), if possible, I try not to let Mr Li make money off me.

    Electronics I can get from Broadway, pharmacy stuff from Mannings or just the small pharmacy around, grocery Wellcome.

  2. advanplus

    唔係豐澤玩硬膠式銷售,重點會有現貨呢?

  3. Bankers' Arms

    又係李生?!

  4. 呢啲綑綁式銷售﹐係供不應求扯高價格嘅另一種表現啫﹐又唔使去到奸商個層次。我諗Apple好嚴格執行MSRP﹐所以唔可以用高登/先達嘅水貨海鮮價模式﹐先要用綑綁式銷售去扯高價格﹐你等得嘅可以等Apple Store有貨﹐唔等得嘅咪俾多啲用金錢換時間囉。而且綑綁式銷售唔係冇風險㗎﹐當街外有現貨時﹐你就壓住啲貨套唔到現﹐到時得不償失。

  5. martinoei 黃世澤

    To alvin:

    綑綁式銷售,至少請豐澤白紙黑字說清楚,例如門外貼出公告,但豐澤就是沒有。

    香港Apple Online Store我訂咗,我唔係急用iPad,我係條氣唔順

  6. To martin:

    我覺得香港整體嘅營商氣候﹐由九十年代初開始(即回歸前幾年)就有末世心態﹐有得賺就賺﹐今日唔賺你驚明日再冇得賺咁。綑綁式銷售﹐賺得多幾多呀﹐得罪咗嘅客就好難有回頭﹐但偏偏佢哋好似唔在乎你回唔回頭。

  7. Alvin: 因為香港營商的人(尤其大集團) 有個心態就係你唔買唔回頭,仲有大把人買。我地有幾千萬大陸客來買,唔怕得罪。咁樣絕對係唔健康,也不要怪社會為什麼有咁多怨氣。

  8. aLeX

    呢班賤商家係咪真係short 咗, 又話我地仇富又乜又物~~呢D 怨氣你地有份ga lor, 我想講!

發表迴響

