黃華麒對小弟公開信嘅回覆

咁嘅回覆,大家收唔收貨?

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2C2

11 則迴響

Filed under 香港政治, 傳媒

11 responses to “黃華麒對小弟公開信嘅回覆

  1. Ryan Mud

    似o的垃圾政務官回應, 0分.

  2. 成份回應滿紙都係B.S.﹐現實情況就只係同兩位主持續約拍十集。連三個月都無就竟
    然要停四個幾月﹐又點樣叫人有信心呢﹖

  3. lau

    狗官只會幫阿爺做打手!收皮啦!狗官!

  4. 我不知道發生什麼事? 因為這兩星期在趕論文及考VIVA (終於完成了).
    如果只是看回信, 頭條新聞會繼續, 主持會續約.
    兩位主持真的只續約拍十集? 有沒有多些資料?

  5. 如果事實是只續約兩個月,而黃華麒回應「不續約傳聞失實」,以及事實是頭條新聞只播十集,他回應「仍會有頭條新聞」,那就是迴避問題。希望Martin針鋒相對地追問下去。

  6. 小P

    真係垃圾到唔恨!黃華麒係度Up乜春?人地問佢唔續吳曾兩人嘅合約嘅理由,佢而家係度做sales宣傳港台節目製作?佢係唔係唔識中文?

  7. 林太

    [Quality Alchemist: 我不知道發生什麼事? 因為這兩星期在趕論文及考VIVA (終於完成了).
    如果只是看回信, 頭條新聞會繼續, 主持會續約.
    兩位主持真的只續約拍十集? 有沒有多些資料?]

    蘋果日報2010年9月2日要聞新聞:
    《頭條新聞》 10月播新一輯
    吳志森、曾志豪港台僅續約 3個月
    http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100902&sec_id=4104&art_id=14407963

  8. 義不容共

    好多人都知 , 要監生煮熟青蛙田雞 , 用溫水落鑊才是絕妙毒計 .放長雙眼睇實吧 !

  9. 多謝林太的資料.
    三個月約都做得出!
    雖然我的太太不大喜歡"太后與小豪子"有點誇, 但我覺得無傷大雅. 一直以來都追看頭條新聞.

  10. i

    “雖然我的太太不大喜歡”太后與小豪子”有點誇, 但我覺得無傷大雅"
    太后與小豪子已經係最温和架。再和味D就會變河蟹啦!

  11. martinoei 黃世澤

    To all:

    睇晒大家嘅回應,加上近日梁東無厘頭被停職事件,小弟決定再去信黃華麒要求書面詳細解釋。

    我諗我呢個節目顧問團成員,應該係史上最「煩」果位。

發表迴響

