小弟對信報改版嘅不明白

喺小弟準備去台灣,準備膽固醇之旅(無錯,每次去台灣,如果唔係公事,一定去增月巴)果陣,小弟最唔明白係《信報》改版,將陳雲踢走。

唔好講小弟呢啲寫得唔好嘅人,如果俾你有得揀,你會睇王永平、陳雲、練乙錚嘅評論,定係王岸然、魯姜、劉迺強呢啲硬膠嘅評論,我諗答案估都估到,我唔明點解,王岸然、劉迺強呢啲友仔老神在在,王永平、陳雲、練乙錚就要走?

陳老總同埋評論版主管,可唔可以向我呢個《信報》老讀者(我十歲開始睇),兼老作者(我寫咗十四年),但又算八十後嘅解答一下咁(鄧小樺都自認八十後,打住八十後旗號參選藝發局,我無乜理由唔係八十後,大家記住支持八十後文藝青年)?我諗爆頭,都諗唔明發生緊乜事。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2BH

6 則迴響

Filed under 香港政治, 傳媒

6 responses to “小弟對信報改版嘅不明白

  1. Alienz Thame

    我諗呢件事有幾樣野好多人都有興趣知道:
    一:陳雲自己決定唔寫定係有人開到口唔想佢寫
    二:信報依家係林生揸旗定係李生揸旗
    三:信報老闆係呢件事上有無表態

  2. 持書者

    唔使明白. 根本就係想借信報既名來做野….

    信報既信譽其實就此可以報消

    明報失明 信報無信 ….

  3. Sam Fan

    Could you share your UK passport experience in Taiwan on BHK forum? Can you see any successful cases that BN(O)s can enter Taiwan with the new online visa?

  4. 尼高

    有上信壇嘅話,就知壇友反應有幾大!

  5. aLeX

    信報都無個信字好可怕…

  6. 小P

    連信報都要步明報後塵嘅話,香港嘅報媒已經冇一份係有公信力,大家唔須要再睇報紙,靠嘅只有不停收風上twitter睇blog算數。

發表迴響

