大佬,條題好肉麻,頂唔順

商台:蔭權前往俄羅斯展開三日訪問行程
商台:蔭權前往俄羅斯展開三日訪問行程(原裝版)

商台新聞部,可能有高層或者記者,覺得曾蔭權喺菲律賓人質事件上表現英勇(雖然我覺得唔係,我嘅論點好清楚),但係呢,好心寫條題果陣唔係喺度發綺夢,條題好肉麻呀,我就快連隔夜飯都嘔埋出嚟。

下次你班友要交心,唔好俾大家睇到,商台出咗件查小欣同健吾都己經好難頂,再嚟多幾次呢類標題,我睇怕真係有損市容。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2B7

5 則迴響

Filed under 香港政治, 傳媒

5 responses to “大佬,條題好肉麻,頂唔順

  1. kelfy

    等我改一改。

    "曾公蔭權死前往俄羅斯展開三日訪問行程"

  2. dbdb

    尋晚見到了,打漏字?唔會喎睇落,

    “不如"小權"啦……反晒白眼!

  3. Bankers' Arms

    我係曾蔭權就一於見梅德韋傑夫同普京!

  4. dbdb

    其實,我覺得香港是否一定叫做"中国香港",倒不如叫"香港"已經足夠,好像從前唔駛叫做英国香港,例如:香港運動員的波衫後面印住香港已經足夠!其實回歸到現在,會唔會有種驚死人唔知的主權概念呢?

  5. Laure

    會不會有可能只是打漏個「曾」字?雖然可能性好微。

發表迴響

