皇帝唔急,太監好急

唔知點解,香港啲土共同支持者,做嘢零舍核突過人,好似有位一九八一年畢業喺中大中文系垃圾博客(唔會幫佢宣傳,無必要幫呢啲友仔上位,Quality Alchemist唔駛俾條link,我實刪),回應我喺8月24日鬧爆菲律賓中國使館武官,咁樣寫

同日的蘋果論壇,刋登了一個所謂時事評論員黄世澤的文章,立論如出一轍。更送上一句「特區政府的無知,以及中央政府的無能,也是間接害死了這次事件中的八名人質」。於是殺人的門多薩不用寂寞了,無能的菲律賓警察不用自責了,因為死者的國家與政府也要負上了殺人的責任。看來菲律賓政府要多謝的,不是好像幫了腔的成龍,而是這一老一少蟊賊罷!

我唔知邊個係賊,無能嘅使館武官都包庇,睇嚟中國政府仲清楚香港邊啲係人,邊啲係賊。

人民日報海外版:華媒關注港人遇害事件 譴責劫匪屠殺游客暴行

新加坡《聯合早報》發表署名《馬尼拉人質事件暴露其反恐能力缺陷》的文章。文章指出姑且不論這次菲律賓政府、中國政府、香港政府以至康泰旅行社本身各自要負起什麼責任,這次菲律賓警方令人搖頭的表現,暴露了菲律賓己經成為東南亞地區反恐戰爭的最弱一環。如果菲律賓軍警不在紀律、訓練以至裝備等各方面追上現代水平,恐怕日后菲律賓將成為恐怖分子大本營,長遠為東南亞穩定造成隱憂。

我睇唔少人,都好似阮次山咁,太熱衷於抽水同擦鞋,大發歪論,連基本上戰略同戰術常識都唔知就亂嗡一通,而且係無point嘅人身攻擊。中國政府管香港管到一鑊泡,都多得呢啲友仔唔少。太監仲急過皇帝,結果皇帝被太監玩死。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2Ae

12 則迴響

Filed under Uncategorized

12 responses to “皇帝唔急,太監好急

  1. Bankers' Arms

    條Dai Adoru粉皮知唔知有以色列特工,西德特種部隊在外地營救人質事件架?! 就算唔出自己部隊, 淨係一個中國大屎由中午十二點開始去見總統, 外交部, 警察軍方總部逐個屌柒班懶蟲, 去干預同槍手談判己經大把野可以做! 原來個槍手係要錢咁簡單既野, 全香港人夾分 (雖然好蠢), 都有得諗下! 中共垃圾同特區庸才淨係等, 咁下次同類事情發生唔駛旨意佢地做到d乜! 淨係做善後? 由得班人搞破壞然後我地去掃? 呢d邏輯既人唔死都冇用!

  2. martinoei 黃世澤

    Lau Long條硬膠留過以下說話

    哈哈,黃兄,寫 blog 係好私人嘅嘢,冇所謂垃唔垃圾,時事評論員就不同了,人人皆可批評之。你無量度,怕批評,就不要寫時事評論了。

    受不了風,龜縮去罷,何苦獻世!

    ====
    世澤評語:咁呀,blog咁點解你要公開啫,暴露狂。論龜還不及這個姓劉(呢條友自己浮上水,公

    以下係條膠人喺Rachel度留

    若不是 QA 引錄了拙文,也無從得知繆小姐高博。

    做過二十幾年行政,才會知道行政之難;讀過數十年歴史,才會知道政治非易。

    放言高論卻未有過多少實際行政經驗,庶子而已!

    世澤評語:公務員個個學你咁,香港人都係著草吧

    呢啲正係blog上亂嗡唔問責嘅友仔

  3. Bankers' Arms

    龍應台話香港社會似一間公司, 一d都冇錯! 係大公司裡面, junior係無言論自由, 因為未夠秤; 點解某些港人一聽特首冇資格打俾菲統就咁受落? 無他, 長年在中環被奴化蹂躪, 個個都係組織倫理行先, common sense呀, morality是非曲直被長期抑壓, 一個人如冇所謂on9行政經驗, 就連放個屁都會得罪人…

    Malcolm Gladwell所著 Outliers一書講過, 大韓航空一段時間常有空難的原因, 正是正副機師之間太過hierarchial, 令副機師明知有問題而不敢指正, 背後是韓國文化太過禮節化, 過於階級…

    倘一個普通人明知有問題, 礙於自己"經驗不足", 而不能"高論", 這個社會常會有事!

  4. Bankers’ Arms: 香港正正就係太多這些"做過二十幾年行政,才會知道行政之難;讀過數十年歴史,才會知道政治非易。"的人,以為自己食鹽多過人食米,持老賣老。

    真係難怪「才子」說,21世紀,仍然是西方的世紀。

  5. 沒署名

    “批評特首, 你們全都沒有資格. 你們沒有行政經驗, 你們不知道行政之難; 你們沒有讀過歷史, 不知道政治非易. 只有我, 我有廿多年行政經驗, 我精通中西歷史. 我認為, 特首的處理完美無瑕, 無懈可擊, 我的話是權威." 奴才的言論雖然不值一哂, 低智, 腦殘, 不過, 可供大家恥笑.

  6. Bankers' Arms

    Baby boomers (第二代人) 如果真係叻既, 就唔會乜柒都唔做, 任由英國放棄香港!!!!

  7. Laure

    “批評特首, 你們全都沒有資格. 你們沒有行政經驗, 你們不知道行政之難; "

    神經病,批評奧巴馬的政策,是否要做過美國總統先有資格?

  8. 我想你們大家是師兄弟, 交流一下應沒問題的.

    通常我會正反雙方都了解一下, 才能把論點清晰.
    不可否認大家生活/經歷的不同, 思想方法都不一樣.
    所以我看你們時, 我是有得著的. 因為很多的思想方向, 我是從沒有想到的. 不一定同意, 但多一份了解.

    (p.s. 黃兄是個多產量的網客, 我不能夠看完你所有的文章.)

  9. martinoei 黃世澤

    由於本人收到Laulong侮辱本博讀者的言論,這位於樂善堂梁球鋸書院任職人士請你自重,這是最後警告。

    回應:
    哈哈,你班讀者跟你一樣的低,根本對唔到焦。

    說我維護當奴,哈哈,其實我最鬼憎佢,我喺電視見到佢就轉台。算喇,你地都係唔會明,我亦都唔會相信你有量度去貼我嘅留言。

    身為教師或學校人員,本人更有理由要求閣下自重。由今天開始,針對五毛一切管制措施將適用於Lau Long身上。

    博主謹啟

  10. Bankers' Arms

    甚麼"行政之難"大多是庸才藉詞掩飾自己的無能… 請問這位Lau Long(嘍囉?) 看的是哪門子的歷史書?

  11. martinoei 黃世澤

    Lau Long呢條友依家喺Rachel果度玩hit and run,被人篤爆唔夠point就著草龜縮。

發表迴響

