工運阻礙在於傳媒和工賊會

星島日報:資方讓步 港龍工潮平息

點解港龍工潮勞方獲勝,電子傳媒,特別CCTVB同CCATV咁低調報,點解港龍決議罷工,工都未罷就大獲全勝,而新巴城巴罷工就乜都無影。

罷工係有用,但關鍵係團結,但係有工賊會(工聯會)呢類出賣工人嘅親共工人團體,就唔駛旨意有運行,所以,要重振工運,首先要杯葛工聯會,唔報工聯會嘅course,唔響應工聯會嘅活動好重要,越基層嘅行業,工聯會實力越強。依家親泛民工會,係空姐同埋教師特別強,但兩個都係中產導向行業嚟。以後呢度會叫工聯會做工賊會,因為佢地全部都係出賣工人嘅賊頭,香港衰到連工會都有A貨。

另一方面,傳媒偏幫資方嘅選擇性報導,亦都好有問題,記者都係被壓迫嘅行業,點解要支持果啲hihi大商家,所以我依家都認為記協應該走向工會化,有乜事就學BBC員工咁罷工。狼狽為奸,查實唔會有著數。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2yr

後話:我支持自由經濟,但我認為罷工都係自由經濟嘅一部分,我嘅邏輯好商家佬,我賣勞力嘅,唔啱價咪唔賣囉,所以我反對最低工資,除非你玩盡啲玩到歐洲式嘅生活工資(Living Wage),但有乜後果大家諗吓喇。但罷工權利,我從來認為天公地道。

8 則迴響

Filed under 香港政治, 傳媒

8 responses to “工運阻礙在於傳媒和工賊會

  1. 義不容共

    就算有法定集體談判權,我很相信以香港打工仔的實際心態,工運以至罷工都不會濫用。

    九七前本來已通過立法,但土共工賊寧要飯票,不要選票以至工運談判權嘛,佢地可能至叻暴動放土製炸彈 !

  2. 麥當勞

    參考:林輝 fred - 黃色工會
    http://www.inmediahk.net/node/1007983

  3. Eric

    工聯會course照讀,著數繼續要,但係票就投泛民,又得唔得?

  4. i

    @Eric
    中共點起家?

  5. dbdb

    人地港龍工會表面上有計算好,好似話有幾多個同時間一起罷就令到服務(一定)受阻;但巴士,十秒,服務(如常),加上我們的高官幫倒忙,熱心區議員過於樂於助人………

  6. Edgar

    dbdb

    你錯啦,唔係熱心區議員,係受命於阿爺和諧穩定呀嘛!

  7. aLeX

    法定集體談判權—-> 於1997年淫時立法會廢除….!!!

  8. KMB59

    「越基層嘅行業,工聯會實力越強。」
    巴士就是好例子。

發表迴響

