特首又發作

行政長官 曾蔭權 表示,過去落區時罵他的人很少,但有記者在場時,市民的反應就十分不同。

曾蔭權接受港台 節目訪問時說,任何政策都不會取得所有港人認同,但如果認同的人有6至7成,已是成功。他又說,有不同意見是好事,政府會持開放態度。

曾蔭權說,落區時遇到的反對聲音很少,罵他的人亦很少,但當有記者在場時,情況就有不同。他強調,最重要是包容、平和地與人溝通。

我地呢個特首,定期會亂嗡廿四,激嬲市民,慌死唔亂嗡無人知佢仲在生。

好似有記者至會引人狙擊佢,肯定激嬲記者,首先,無記者係咪無人爆粗問候佢,根本無得驗證,我唔知佢嘅講法有乜證據,況且條友成日鬼鬼崇崇出沒,唔係成班記者圍住佢,引嚟花生黨都唔知條友靜雞雞嚟咗。佢係咪講佢係老鼠,如果唔係有人捉老鼠,係無人發現到佢咁?咁我地叫佢做老鼠特首算,見到佢就同佢講,我識你老鼠。

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2ym

3 則迴響

Filed under 香港政治

3 responses to “特首又發作

  1. Hotter

    曾特首講果6大產業唔知搞成點???

  2. ky ho

    正一廣東人講嘅發爛渣,撐粵語!

  3. world traveler plus

    聽聞肥彭以前都有靜靜雞,唔坐皇冠車,唔比伙計事先打電話比環頭警署,自己同一兩個人(當然係佢信得過個D)落區.

    但佢無核突到同人講"我自己落區時,無乜人反對我嫁".

發表迴響

