香港二世祖硬膠無藥醫

搞到全世界知佢係膠人嘅ENK車主

呢架ENK車嘅車主,撞到巴士仲聲大夾惡,話「你要搭巴士?真陰公!」呢句嘢膠到核爆,咁佢唔做八月之星睇嚟無乜可能。

香港大把有錢人係搭巴士,唔信行一轉羅便臣道就知,甚至有啲係平日行路多過坐公共交通工具,因為香港啲道路規劃簡直膠到無朋友,如果遇上好似佢咁嘅膠司機,其他道路使用者真係唔慌有運行。況且,有時時間寶貴,除咗有米到可以請司機,否則搭巴士仲可以插住HSPA手指做嘢。

《明報》用仇富嚟形容呢件事,更加膠到無朋友。香港人始終對一啲生財有道嘅有錢人尊重,但無料囂張夾大聲嘅二世祖,唔好意思,呢啲友仔周圍都係過街老鼠。依家好多有錢人變咗人民公敵,因為佢地以為有兩個錢就係皇帝,唔俾低下層有個抖氣機會,錢要賺到盡當人係死嘅,人地美國做到首富都生活節儉(你睇畢菲特),香港個個無股神嘅身家,但態度寸股神幾百倍,大佬,點頂呀。

香港有得兩個錢嘅,做人檢點少少好。今次被人起底叫小事,下鋪我唔知有乜膠事發生。(雖然條友應該都唔駛出街)

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2wy

7 則迴響

Filed under 文化批判

7 responses to “香港二世祖硬膠無藥醫

  1. Chris

    Haha, just Monday I heard two Indian guys talking about how they will acquire another company with their shares and leverage and all that on my bus home!

  2. i

    明報話咩無人同情佢兩母子,仇富乜叉,
    我唔知乜事,唔會亂插人,但亦睇唔出佢有乜值得同情。

  3. dbdb

    敬告各位揸車人仕,見路上有後生仔揸靚車,不妨心裡念一句:我唔趕時間,okok,俾你去先!

  4. echykr

    LOL, he has completely no idea he’s just signed the death warrant for his social life in this YouTube age.

    Not to mention his car plate number is easy to recognize, the Golden 起底組 should find their task very easy this time.

  5. aLeX

    It’s the end of his social life after his excellent performance on Youtube!

  6. 義不容共

    上樑不正下樑歪,出得到無品硬膠二世祖,大抵必先有一世衰格毫無教養之父母。

    衰格無品根本無關貧富,換著個草根有同樣下流行徑,一樣會激起公憤狂炳。

  7. 新仔

    老實講, 如果個四眼仔開頭一兩句就講句咁嘢, 我都唔妥佢.

    但, 根本個場就一路愈扯愈遠, 係咁鬧交鬧到語無論次, 已經係乜都 up 得出既氣氛, 講每句嘢都唔用腦只係志在寸對方, 就咁樣俾人捉住一句講過咗火既話就全世界追討?

    “阻住人成條街" 呢句話聽到啲人講咗好多次, 唔怪得九巴罷工罷條蕉啦, 香港人, 扺你哋死啦, 有咁既市民咪有咁既社會囉.

    我唔係同情果兩母子, 但我睇見啲香港人咁既樣, 我覺得好噁心. 無嘢架, 跟風一齊鬧四眼仔好好玩之嘛! 仲可以自我感覺良好添, 何樂而不為? 真係為公義咩? 咪玩我啦!

發表迴響

