襲警年代

女 交 通 督 導 員 中 環 發 告 票 遭 司 機 阻 撓 不 適 送 院
2010-08-07 HKT 19:12
一 名 女 交 通 督 導 員 下 午 在 中 環 皇 后 大 道 中 , 向 一 輛 輕 型 貨 車 發 出 定 額 罰 款 告 票 時 , 被 司 機 用 手 肘 阻 撓 , 交 通 督 導 員 報 稱 手 部 不 適 , 送 往 瑪 麗 醫 院 。
該 名 30 多 歲 司 機 涉 嫌 阻 礙 公 職 人 員 執 行 職 務 , 被 警 方 拘 捕 。

小弟唔知平日係唔係咁多咁嘅襲警案,但差佬用錯控罪放錯水嘅結果,就係成街人都以為擺低八千蚊,真係鍾意襲警就襲警,結果搞到可能日日發牛肉乾都搞到差佬或者黃腳蠟(呢鋪係黃腳蠟)插水大戰襲警司機,膠到無朋友。

負責檢控果條灣仔警署硬膠,有無意思認錯咁?

Short URL: http://wp.me/p7cGY-2uE

4 則迴響

Filed under 香港政治

4 responses to “襲警年代

  1. world traveler plus

    入定花生
    輕型貨車司機都應該被Charge 《警隊條例》第63條.
    一係上次落charge 《警隊條例》第63條 個位亞Sir 出黎 “Sorry Sir"

    特警成提早退休,有佢道理.

  2. HighLamb

    以後班"蠱惑仔"更加識得點玩阿Sir。

  3. i

    乜嘢叫“用手肘阻撓“??

  4. longhair

    今日余若薇話遊行人士有藐視法庭罪的機會,真係唔多明。

發表留言